Prikaz knjige: „Autobiografija“ Agate Kristi

Prikaz knjige: „“ Agate Kristi

Najbolje biografije spajaju ono šarmantno i prenatrpano, i to tako da se stranice bukvalno guraju, čak i kada naiđete na nezanimljive delove – osim ako biografija nije kao otvorena knjiga  – onda zaboravite detalje i tražite one zanimljive delove. Ovo je daleko od otvorene knjige (Dama ionako ne bi napisala takve stvari), piše o svom životu skoro na prenatrpan način, ali sa toliko šarma i duhovitosti da to sve deluje lagano.

Možda je privilegija pisca da uroni u prilično trivijalne aspekte života, koji nas oblikuju više nego što to želimo da priznamo.

Prvobitno objavljena 1977, autobiografija Agate Kristi je u to vreme bila lepo prihvaćena i sada dobija novi život, zahvaljujući otkriću audio kaseta na kojima ona čita odlomke iz knjige.

Beskrajno kreativna Kristi jedna je od najslavnijih pisaca misterije na svetu, ali za mnoge čitaoce slučajeva  gospođice Marpl ili Herkula Poaroa upravo je autorka ta koja je bila misterija. Kristi je često izbegavala novinare, nikada nije davala intervjue, čak je i nestala na neko vreme, ali je ipak uživala u dugoj i uspešnoj autorskoj karijeri. Objavom njene biografije, obožavaoci su napokon dobili priliku da saznaju nešto o svom omiljenom autoru misterije.

Obožavaoci će uživati dok budu čitali o njenom životu, jer je to direktno pisala autorka, žena koja zna da se šali i ima smisao za humor, zbog čega se ova knjiga lako čita. Oni koji nisu upoznati sa njenim delima (sigurno postoji negde neko) mogu da uživaju u pričama o jedinstvenom životu, jedinstvenom čak i po standardima uspešnog pisca misterija.

Koliko god da je knjigu lako čitati, i koliko god da se šarm pisca oseća na svakoj stranici, možda ćete naići na neka poglavlja koja ćete samo prelistati. Kristi sa istom težinom može da piše o svom hula-hopu iz detinjstva, o Drugom svetskom ratu ili o karijeri. Umetnici smatraju da je sve važno. Verovatno su u pravu, ali čitaoce možda uvek ne zanima hula-hop, bez obzira na to koliko je njoj bio bitan.

Sve pritužbe na „Autobiografiju“ Agate Kristi su ravne nuli. Ona je sjajna autorka koja uživa u opisivanju svog izvanrednog života.

Izvor: curledup.com

Pogledano 99 puta, 1 pregleda danas